16 Nisan 2020 Perşembe

Yüzüncü Kez Yeniden

Güzel ülkemin güzel insanları, bu satırları okuyan herkes, merhaba! 

Upuzun bir aradan sonra buralara yeniden yazmak kadar güzel bir his yok! Gözlerim ışıl ışıl parlıyor şu an *-* Yüz ifademi yansıtabilmesi için bu resmi seçtim.




네가 옆에 있으면 모든게 쉬워 보여

"Sen yanımdayken her şey daha kolay görünüyor."


Görsel ve üzerinde yazan cümle şu aralar birazcık destek arayan herkese iyi gelecektir diye ümit ediyorum. Çünkü ben ilk gördüğümde çok iyi hissetmiştim, sizlere de aynı hissi yaşatması temennisiyle selam vermek istedim.

Sevdiğim bir çizer var, böyle minnoş minnoş şeyler çiziyor. Onun insta sayfasından bu görseli çarptım (merak etmeyin hemen altta ismini vereceğim yoksa kopyacılık olur aman Allah korusun 😟).

Blog yazmak ciddi bir iş ama ben burayı bayağı boşluyorum, farkındayım. Yine de düşünüyorum da sanırım kendimi az çok haklı çıkarabilirim. Sonuçta görev bilinciyle kullanarak hiç keyif almamak kulağa daha korkunç geliyor. O yüzden kendimi iyi hissettiğim anda, yazmaya değer bir bilgim olduğunda paylaşım yapmak daha doğal ve daha dürüst geldiğinden şu sıralar (her şeyi özlemişken) geri dönmekte bir sakınca yok. Nasıl, kotarabildim mi? 😏

Comeback (geri dönüş) yapan Kpop idolleri gibi heyecanlı hissettiğimi belirtmem gerek. Yeni albümü çok sevin diyerek reklam yapacağım ve bir sonraki yayınları takip etmenizi isteyeceğim. 

Bir dakika ya fark ettim de çok dağınık yazmışım. Umarım okurken "Ne diyor bu ya?" diyerek göz devirmezsiniz :( Çünkü cidden heyecandan aklıma ne geliyorsa hızlıca klavyede onu tuşluyorum. 

Anlayışınız için teşekkürler doğal mineral kaynağı okurlarım. 

Sizleri daha fazla oyalamadan yayınlarımı paylaşmaya başlayacağım. Okuyunca haber verin. Ben yazarken çok eğlendim, bakalım siz ne kadar eğleneceksiniz.

Sevgiyle kalın!!


***görsel instagram sayfa adı good_sena olan Koreli bir hanımefendiye ait. Linkten de ulaşabilirsiniz.

https://www.instagram.com/good_sena/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder