4 Ekim 2016 Salı

2. Vitamin (Korece satır)

당신이 아름다운 이유는,
다른 사람 보다 더 멋있고 더 능력 있고 더 매력적이기 때문이 아닙니다.
세상에 당신 같은 존재가 당신 밖에 없기 때문이다.



Güzel olmanın sebebi,
Diğer insanlardan daha havalı daha yetenekli daha çekici olman değil,
Bu dünyada sana benzeyen başka bir varlık olmadığı içindir.



🌼🌼

Şiirin Korece okunuşu:

dang-şi-ni a-rım-daun i-yu-nın
da-rın sa-ram bo-da do mo-şid-go do nıng-ryok id-go do mer-yok-cog i-gi de-muni anim-nida
se-sang-e dang-şin ga-tın con-ce-ga dang-şin bag-ge ob-gi demun-im-nida.



🌼🌼

Bu kitabı okurken gerçekten içimi bir huzur kaplıyor, hele de yazıya ara vermek ve bir soluk aldırmak üzere eklenmiş şirin çizimleri görünce... Bu satırları okumamın ardından karşıma çıkan bu renkli sayfa ve arkadaki sarı çiçeklerle yaprakların güzelliği bana kalmasın dedim ve sizlerle de paylaşmak istedim. Dünya üzerinde size benzeyen bir başka kişi daha olmadığına göre güzelliğinizin ve eşsizliğinizin tadını çıkarın.

Bugünün K Vitamini de böyle olsun ^^


8 yorum:

  1. Acaba rica etsem kitabın adını söyleyebilir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Kitabın adı: 멈추면, 비로소 보이는 것들

      Bu kitap yayınlandığı dönem Kore'de çok satanlar arasına girmişti. İmkanınız varsa mutlaka okuyun derim :)
      Kapağının resmini de link olarak ekliyorum;

      http://www.ibulgyo.com/news/photo/201212/123128_62157_5020.jpg

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :) bloğunuzu çok beğendim sanırım takip edeceğim ilk blog olacak ^^

      Sil
  2. Çok güzel satırlar.Keşke bunu gerçekten anlayabilsek! :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kitabı okumayı çok isterim sevgili kvitamini, lütfen bizim için cevirirmisin?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Siirlerin çok güzel devami gelecek mi birde bu kitabi nerden alabikiriz?

    YanıtlaSil
  6. Kitabı nerede bula bilirim acaba ^^

    YanıtlaSil