13 Ekim 2016 Perşembe

6. Vitamin (Korece şiir)


그대는 공기 인가봐요,
숨을 쉴 때마다 더 깊숙하게 들이치네요...

O (kişi) hava olmalı,
Her nefes alışta içime daha derin işlediğine göre...

Bugün hava gerçekten çok güzeldi, yeniden ilkbahar gelmiş gibi. Derin bir nefes alıp temiz havayı içimize çektikçe yaşam için en kıymetli şeylerden birinin de 'hava(공기)' olduğunu daha iyi anlıyoruz. Herkes için hava gibi, su gibi olan birileri mutlaka vardır: en kıymetli, en derine işleyenlerden. Hadi sırf o insanlar için derin bir nefes daha alalım.


깊숙하게: derin şekilde 숨을 쉬다: nefes almak

7 yorum:

  1. Geçen sefer benim için derin bir nefes alan vitaminimiz, bu sefer de ben senin için derin bir nefes alıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her nefeste bir kere daha güçlen, bin kez daha sevil ^^

      Sil
  2. Şiir alıntılarını özenle seçiyorsunuz.Çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
  3. 우리 모두 서로에게 공기처럼 없어서는 안 되는 존재가 되길^^

    YanıtlaSil
  4. 쌤이랑 만나는게 참 좋~다 ^^

    YanıtlaSil
  5. Sayenizde Korece Edebiyat da yapabileceğiz.Ne güzel bir paylaşım ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korece edebiyat yapabilirseniz ne mutlu bana :D Kendime pay biçerim o zaman :D Umarım faydalı olmuştur. Başarılar dilerim *-*

      Sil