19 Eylül 2018 Çarşamba

Yine Yeni Yeniden

 Kvitamin olarak insta üzerinden şiirler çevirmeye devam etsem de blogta paylaşım yapmayalı tam 1 (bir) yıl olmuş!! Ben araya nasıl bu kadar çok zaman koyabilmişim, bilmiyorum. Gerçekten çok meşgul olmalıyım. Eh iş hayatı tam olarak böyle bir şey! Hiçbir şey için asla vakit bulamıyorsunuz. Bir işim olduğunu anlatmış olmam lazım. Anlatmadım mı yoksa?

 Peki öğretmen olduğumdan bahsetmiş miydim? Bu blogu açtığımda öğrenciliğin tadını çıkaran öylesine bir gençtim. Ama şimdilerde üç yıldır İngilizce öğretmenliği yapıyorum. Korece'ye ilgi duyan nice öğrenciyle tanıştım. 

 İngilizce anlattığım anlarda ilgilerini bir türlü çekemediğim birçok öğrencinin EXO ya da BTS diyerek hayranlıklarını kazandım. Meğer ne menem bir şeymiş şu K-pop! Tabii tüm ilgi sizde olunca hafiften bir öz güven patlaması yaşıyorsunuz ama o da olsun yani! O kadar dil öğrendik, çeviri yaptık derken hak ettik yani!

 Sizlere buradan seslenmeyi çok sevdiğim için ve yazmayı çok özlediğim için bugün yeniden "Merhaba!" demek adına uğradım. Bundan sonra daha sık yazacağım. Paylaşımlara devam edeceğim. Bu blog yaşatılacak, söz veriyorum.

 Söz verdim! (약속 했다!) Tutacağım! (지켜줄게!)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder