1 Temmuz 2017 Cumartesi

Korece Reklamlar - 8

Kore'ye ait markalarda bugün LG reklamları bizimle. Reklamın konukları YG Entertainment şirketinden IKON üyeleri ve  Black Pink'ten Jisoo. Reklam üç kısa videodan oluşuyor. 

İlk bölümde ana karakterimiz IKON üyesi Jinhwan, LG telefonunun çizim özelliklerini kullanarak kendi tarzıyla Jisoo'ya olan aşkını nasıl itiraf ettiğini anlatıyor. 

Zaten reklamın ismi de "1. Bölüm Jinhwan, aşkı çizme yöntemi, itiraf."







Jisoo (44. saniye)"나,  좋아하는 사람 생겼어."
"Benim, hoşlandığım biri oldu."

Burada birinden hoşlandığını söylüyor ama Koreliler yeni biriyle tanıştığında, birisine aşık olduğunda ya da yeni bir sevgilisi olduğunda "birinden hoşlanıyorum" şeklinde değil de "hoşlandığım biri ortaya çıktı" anlamına gelecek şekilde 생기다 (gözükmek, ortaya çıkmak) fiilini kullanıyorlar.

Jinhwan (50. sn)"사랑한다고 좋아한다고,
"Seviyorum, hoşlanıyorum diyerek,



(55. sn): "고백 할 수 없는 내가 너무 싫다."

"itiraf edemeyen kendimden nefret ediyorum."


(1.dk): "나만의 스타일로 그리다."

"Sadece bana ait tarzla çiziyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder