1 Temmuz 2017 Cumartesi

Korece Reklamlar - 9

LG'nin reklamına devam edelim, zaten videolar birer dakika. Neyse efendim, ikinci bölümde ana karakterimiz IKON üyesi BI ve yine Black Pink Jisoo.

Geçen bölüm Jisoo'nun hoşlandığı kişinin kim olduğunu bu bölümde öğrenmiş oluyoruz. Ekibimiz barda adeta mafya babası gibi giyinmiş ve birbirlerine manalı bakışlar atarak dans etmeye çalışırken ben gülmemi tutmaya çalışıyordum. Öhöm konumuza dönelim, BI, Jisoo'nun kulağına eğilip onu üzecek bir cümle kuruyor. Replikleri videonun aşağısına ekliyorum.

Videonun adı: "2. Bölüm, BI, saklı aşkı görmek"

감춰진 사랑: Saklı / Gizli Aşk



BI (45. sn): "재미 없다"
                   "Sıkıcısın."

재미 없다 (ce-mi ob-da) Türkçe'de "eğlence yok" anlamına gelen bir fiil olmasına rağmen Korece'de "sıkıcı" sıfatına denk gelen bir anlamda kullanılır.

BI (52. sn): "니 맘 알아 하지만 사랑이 끝나면 모두를 잃어보릴가, 두려."
"Hislerini biliyorum, ama aşkımız bittiğinde herkesi kaybetmekten korkuyorum."

BI(1.dk): "나만의 스크린으로 보다"
"Sadece benim ekranımdan görmek"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder