1 Temmuz 2017 Cumartesi

Korece Reklamlar - 10

LG'nin bu reklamı birer dakikalık üç videodan oluştuğu için bugün üç videoyu da art arda paylaşıyorum ki takip etmekte zorlanmayalım.

3. bölümde başrol karakterimiz IKON ana rapper Bobby, gelin görün ki hikayede bir farklılık olmuş ve diğer üyelerin aksine Bobby Jisoo'yu sevmiş. ㅋㅋ

Telefonuyla sadece Jisoo'ya odaklanıp onun fotoğrafını çekiyor ve sadece onun bulunduğu anları yakalıyor, bu yüzden de videonun adı, 

"3. Bölüm Bobby, Sadece Bana Ait Anları Yakalamak"



Bobby (46. sn):  "난 널 좋아해."
"Senden hoşlanıyorum."

 (54. sn): "나 혼자 느꼈던 사랑이, 
"Yalnız başıma hissettiğim aşk,"

(56. sn): "나 혼자 있던 사랑이,"
 "Tek başıma olduğum bu aşk,"

Bobby (58.sn):"나 혼자만의 이별에,"
"Sadece bana ait vedayla"

Bobby (1.dk): "가슴 아프다,"
"Canımı yakıyor,"

Türkçe'de canımızın yandığını belirttiğimiz söz öbeği Korece'de "kalbim ağrıyor" sözleriyle ifade edilir.

Bobby (1. dk2.sn):"나만의 순간을 담다."
"Bana ait anları yakalamak"

Jisoo (1.dk 10.sn): "우리는 친구였고,"
"Biz arkadaştık."

Bu cümlede, halen arkadaş olmalarına rağmen, eskiden beri arkadaş olduklarını ancak eskisi gibi yakın olmadıklarını belirtmek için geçmiş zaman kipiyle söylenmiş.
Jisoo (1. dk 12.sn): "각자 다른 사랑을 했다, 
"Her birimiz başkasını sevdik."

Jisoo (1.dk 15sn.): "우리 예전 처럼 친핼 수 있을까?"
"Eskisi gibi yakın olabilir miyiz?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder