4 Ekim 2016 Salı

Merhaba~~



İlk şiir çevirimi paylaştıktan sonra selamımı sunabilirim sanırım.

Herkese merhabalar~~

Aslında selamı geç veriyorum gibi görünebilir ama şöyle bir dönüp baktım da Korece şiirleri, güzel yazıları, birkaç videoyu ve kitap satırlarını Türkçe'ye çevirmeye başlayalı baya bir zaman olmuş.

Korece öğrenmeye başladıktan sonra elimden geldiğince bir iki satır da olsa Türkçe'ye çevirme hedefleri belirlemiştim kendime. Hedefimi adım adım yapıyordum da. Ancak gerçek anlamda edebi satırlar çevirmeye başlamak için biraz zamana ihtiyacım olmadı değil.

Bana Korece öğreten hocama, Koreli arkadaşlarıma benden daha iyi Korece bilen dostlarıma kelimeleri ve cümlelerde geçen dilbilgisi kullanımlarını sora sora çeviri yapmak kolay bir süreç değildi (hala da değil) itiraf etmiş olayım.

Korece sadece okumayı dahi olsa bilen arkadaşlar için çevirdiğim bu kısa satırlarla biraz olsun Korece kelimeler ve cümle kullanımlarını görerek hem kendime hem de Korece'sini geliştirmek isteyenlere minik bir kaynak olmak istedim. (Umarım maymun iştahlı görünmüyorumdur.)

İlk çevirilerim biraz çalakalem gibi dursa da sonradan Türkçeye en yakın kullanımlarını bulmak için ciddi bir efor sarf ettiğimi umarım fark eder ve beni takip etmeye devam edersiniz.

Her neyse çok uzatmayalım, daha önce instagram (kvitaminn) üzerinden paylaştığım çevirilerimi sizlerle buradan da paylaşmak üzere yazımı tamamlıyorum ama şimdilik.

Bu süreçte yanımda olan dostlarıma bir kez daha ve bundan sonra yanımda olacak olan herkese şimdiden teşekkürler...

Mutlulukla kalın ve her gün bir K Vitamini almayı unutmayın. Korecenize iyi gelecektir ^^



5 yorum:

  1. Merhaba! ^.^
    Korece öğrenen birisi olarak çevirilerinizden çok güzel kelimeler öğreniyorum. Özellikle fotoğraflarla şiirlerin uyumuna bayıldım.
    Umarım çevirilerinize devam eder ve sık sık paylaşım yaparsınız. Instagram da zaten hep bakıyordum. Blog açmanıza çok sevindim. Şimdiden sıkı takipçinizim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Birilerinin beni takip edip bir şeyler öğrendiğini hayal etmek bile benim için çok fazlayken böyle şeyler duymak gözlerimi yaşartıyor. Size Korece öğrenmede başarılar diliyorum. Umarım beni takip ederken bir şeyler kazanabilirsiniz. Her zaman sizleri yüreklendiren iyi insanlar olması dileğiyle...

      Sil
  2. Çok güzel blog açmışsın Kübra. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 선생님 덕분에요 ^^ Çok teşekkür ederim hocam :)

      Sil
  3. Hergün vitamin almak iyi gelmez olur mu ki Korecemize♡♡ Ben de sıkı takipçiniz olacağım ^^

    YanıtlaSil