17 Ocak 2017 Salı

Şarkılarla Korece - 7

Kpop şarkılarıyla Korece öğrenmeye devam ediyoruz. Bu yayınımızın konuğu 10 yıllık kpop grubu Big Bang. Kendilerinin If You parçası dinlemeye değer, ancak şarkının güzelliği bir yana Korece öğrenmemize katkı sağlaması daha güzel *-*





If you if you~

아직 너무 늦지 않았다면
우리 다시 돌아갈 수는 없을까

If you if you~

너도 나와 같이 힘들다면
우리 조금 쉽게 갈 수는 없을까
있을 때 잘할 걸 그랬어

~


Eğer sen~
Hala çok geç değilse
Tekrar geriye dönemez miyiz?
Eğer sana da~
Sana da benim kadar zor geliyorsa
Biraz daha kolay yolu seçemez miyiz?
Yanımdayken kıymetini bilmeliydim.


다시 ( ta-şi): tekrar            돌아가다 (to-ra-ka-da): geri gitmek / geri dönmek


힘들다 (him-dıl-da): zorlanmak / zor gelmek

쉽게 가다 (şüb-ge ka-da): kolayı seçmek / kolaya gitmek

잘 하다(çar-ha-da) : bir şeyi iyi yapmak/ birine iyi davranmak

잘 할걸 그랬어 (çar-hal-kol kı-resso): iyi davranmalıydım (şarkı için kıymetini bilmeliydim şeklinde çeviriyoruz)

1 yorum:

  1. Kpop krallari t harikalar yaratmislar ben begendim:)))

    YanıtlaSil