22 Ekim 2016 Cumartesi

Korece Reklamlar - 2

Reklam izlemeyi seviyorum o yüzden bu bölüm için yayın hazırlarken çok eğleniyorum ^^ Sizler için yine dili sade, kolay anlaşılacak ve telaffuzu güzel bir 광고 (reklam) seçtim. 
Bu seferki reklamımız bir kozmetik markası. Yaklaşık üç senedir markanın CF'i (reklam yüzü) EXO (엑소).

Reklamı izlerken kızlar biraz üzülebilir çünkü... neyse reklamı izledikten sonra konuşalım :) 
Reklam sırasında üyelerin söyledikleri zaten ekranda görünüyor. Sizler için ben yine de vitamin olsun diye buraya yazılı halini ekleyeceğim. Çevirisi de rahat olacağından bu reklamda geçen cümleleri günlük hayatınızda kullanırsınız kim bilir *-* 

눈 맞출때: Göz göze gelince (bakışlar buluştuğunda)
마주 볼때: Birbirine bakarken
안아 줄때: Sarılırken
장난 칠때: Şakalaşırken
고백 할때: İtiraf ederken (genelde ilan-ı aşk için kullanılır)
키스 할때: Öperken
남자들은 다 보고 있다?!: Erkekler hep izliyor.

               

6 yorum:

  1. Çok şekermiş ya.Umarım reklamlar kategorisinin devamı çok sık gelir.Kelimeleri ezberledim bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç gündür o kadar çok reklam izledim ki, en uygununu bulmak çok zor oluyor ama madem faydalı oluyor o zaman bakmaya devam edeceğim.

      Sil
  2. 여자들도 보고 있다. 조심해 ㅋㅋㅋ
    고마워 우리 비타민이~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya erkekler de dikkat etmeli :D Asıl ben teşekkür ederim ^^

      Sil
  3. Ne kadar şirin bir reklam. Exo exo exo��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinikle katılıyorum bu çocuklar zaten şirin üstüne bir de reklamın teması eklenince keyifli olmuş :D

      Sil